tirsdag den 29. marts 2011

Markedsføring med et glimt i øjet

Jeg elsker, når firmaer indimellem tør tænke lidt skævt og ikke bare knalde en pæn kendis på som blikfang og så ellers mene, at det må række. Så jeg blev fluks nødt til at spionfotografere, da jeg faldt over stativet fra Oplevelsesgaver.dk i min lokale Netto i går. At det så virker lidt spøjst at kunne købe sig til en tur i en Lamborghini eller en dag som helikopterpilot midt mellem toiletpapir og to liter mælk er måske bare mig, der ikke til fulde har forstået begrebet convenience.

Anyway - det var nu også det nederste rum i stativet, jeg virkelig kom til at more mig over. Bare tanken om at tage den lille boks i hånden og gå op til kassen, svinge Dankortet på 529.995,- (kan jeg få 100 over...?) og så ellers gå hjem og planlægge, hvilken weekend i den hektiske kalender, der mon ville egne sig bedst til et intergalaktisk eventyr... Hvis den altså ikke allerede VAR udsolgt... ;-)

3 kommentarer:

Lise sagde ...

Hahaha eller bare paa beloebet!

Kira sagde ...

Så bliver det pludselig en hel del sjovere at gå i Netto. :D

Miss Maybe sagde ...

Ja, er det ikke fantastisk. Jeg går stadig og klukker lidt ved tanken. Fed markedsføring