lørdag den 12. marts 2011

Swush, swush, swush...

Lige nu er jeg ved at lægge de sidste ting i kufferten. Og denne gang bærer kufferten helt sikkert præg af at være praktisk fremfor smart. Selvom der da er blevet plads til en enkelt kjole og lidt leo-pletter. Men mere vigtigt er nok egentlig den meget lidt fashionable hjelm. Jeg skal nemlig en uge på ski - og hjelmen er en af fødselsdagsgaverne fra kæresten "du skal jo passe på dit kloge hoved", lød argumentet. Jeg mobber ham nu istedet med, at det er en rigtig snedig måde at fedte indirekte for svigerforældrene.... ;-)

Jeg glæder mig helt vildt til en uge på ski - men er da også lidt spændt, for det er første gang, vi skal på ferie sammen. Men jeg er sikker på, at det nok skal blive hyggeligt!

2 kommentarer:

Signe sagde ...

Uhh, jeg er misundelig! Er sikker på i får en pragtfuld ferie. God tur.. :)

Miss Maybe sagde ...

Tusind tak - og du kan tro, at vi nyder det.