fredag den 11. marts 2011

Fredag på farten

Jeg har brugt de sidste par dage på farten. Måtte en tur til Jylland igår til min onkels begravelse. 63 år er simpelthen for tidligt at dø, jeg synes virkelig, at kræften gnaver lidt for hårdt i min familie. :-(

Jeg nåede også en tur omkring min gamle morfar, som jeg omvendt godt kunne unde at dø. Hvis man da kan sige sådan noget. Han er helt kvik i pæren og klarer sig stadig nogenlunde i eget hus, men kroppen kan snart ikke mere - og med over 91 år fyldt med oplevelser, sit livs kærlighed (min søde mormor, som desværre døde for snart 6 år siden), dejlige døtre og børnebørn, forstår jeg godt, at han er klar til at sige farvel til denne verden. Som han sagde: "Jeg synes altså lidt, det burde være min tur." Puha!

Så oven på et par hårde dage, trængte jeg til lidt underlødig underholdning og en pose kulørt bland-selv slik til turen tilbage til København.

Ingen kommentarer: