tirsdag den 29. marts 2011

Pakken fra Yves Rocher

Det væltede som nævnt ind med pakker igår her på matriklen. Ud over den MEGET omtalte fra Chanel (som jeg i øvrigt har taget i brug i dag - den dufter helt VILDT godt. Så nu venter jeg bare på, at min krop spontanforvandler sig til Keiras labre former, og at Københavns gader pludselig bliver erstattet med boulevarderne i Paris...) så dukkede min bestilling fra Yves Rocher også op. 

Jeg havde i spænding set frem til at modtage rettepennen med en forhåbning om, at her var vidundermidlet, som kunne sikre mig negle i smukke farver uden for mange klatter og pletter. Men måske var mine forventninger for høje - eller også er den bare ikke fuldstændig fantastisk. Altså, den kan da godt hjælpe med at rette små fejl, men nok ikke noget, jeg reelt ikke ville kunne fikse med en vatpind dyppet i lakfjerner og lidt fingersnilde.

Til gengæld er jeg lidt mere begejstret for den anden lille flaske, som også røg med. Den klare væske hjælper med at få lakken til at tørre hurtigere - perfekt for en utålmodig klodsmajor som mig, der ALTID glemmer, at neglelak skal tørre grundigt, og derfor ALTID får lavet dumme ridser, mærker eller lignende i min lak. Doh!

Anyway - det er et lidt sjovt koncept, for trods penslen, så skal tørrevæsken ikke stryges på, men istedet dryppes på. Hmm. Faktisk lidt svært - og hvorfor så lave en pensel, hvorfor ikke en pipette. Men altså, lidt fingersnilde og så lykkes det. Og mens det ikke forvandler våd lak til knastør på et splitsekund, som den utålmodige sjæl her nok ville foretrække, så hjælper den helt sikkert.

Og her er så resultatet. Lakken er Sole Mate fra Essie - som er dødsvær at fange med kameraet. Men med to lag på er den en perfekt dyblilla, som hverken bliver for drabelige eller damet. Perfekt. Stor tak til søde M, som gad slæbe Essie med hjem til mig fra NYC. 

Ingen kommentarer: