tirsdag den 22. marts 2011

Fin gave - som desværre ikke duer

Min søde veninde M er lige vendt hjem fra en meget misundelsesværdig tur til NYC. Ud over min bestilling bestående af skønne Essie lakker og yndlings M&M's havde hun også købt min fødselsdagsgave. Og er de ikke bare fine. Skønne øreringe fra Marc by Marc Jacobs.

Desværre er det bare sådan, at jeg har tillagt mig en irriterende allergisk reaktion, som betyder, at jeg ikke rigtigt tåler nogen øreringe længere. Piv piv - jeg har jo en fantastisk samling, der bare ligger og keder sig. Og bliver brugt alt for sjældent med ømme øreflipper og betændelse til følge (hvordan slipper man af med sådan noget stads - anyone?)

Derfor blev vi enige om, at det måske var bedre at lade de smukke ørestikker vandre videre til et lidt bedre hjem - men æv altså, hvor det ærgrer mig. Heldigvis har vi i fællesskab udset os et par mulige erstatninger, når jeg lige får solgt skønhederne på Trendsales. Men træls er det altså. For hun har virkelig ramt plet. Den lidt asymetriske form og ruflede overflade giver den perfekte kant til den ellers yndige facon. Så nu håber jeg bare, at de kan få et andet, godt hjem.

2 kommentarer:

Lise sagde ...

Aarh hvor er det aergeligt - de er ellers rigtigt fine!

Lise

Miss Maybe sagde ...

Ja, det er simpelthen SÅ surt, for synes virkelig, at de er fine.