søndag den 20. marts 2011

Nye favoritter på magasinhylden

Har længe svoret til Eurowoman og Costume, som jeg har været trofast abonnent på. Men jeg må erkende, at mine to ellers så tro følgesvende er begyndt at kede mig. De minder alt for meget om hinanden, og følelsen af virkelig at være blevet inspireret, udfordret og underholdt mangler for alvor, når jeg lægger de glittede sider fra mig. I stedet har Cover og Elle i høj grad tilkæmpet sig en plads i mit hjerte - og budget. Lidt mere kant, lidt andre vinkler - og lidt mere substans end bare det ene catwalk-look efter det andet sammen med den obligatoriske highstreet kopi.

Er blandt andet helt vild med Elle's vinkel på dansk design i det her nummer, og jeg faldt da også fluks over tre ting, som gerne må flytte ind snarest: Lædertaske fra Benedikte Utzon for Neye, gult forår fra Nué Notes og min første musselmalede forelskede. Må fluks anlægge overskud på kontoen...


Og så lige et lidt bedre billede af tasken - den er iPhone kan ikke helt udrette de mirakler, jeg ellers gerne vil have den til. Til gengæld er jeg sikker på, at den vil passe perfekt i den lille yderlomme på tasken. Mmm...

Ingen kommentarer: