mandag den 8. juni 2009

Shoppingfavoritter på nettet

Det er nok ikke så smart, men det er ingen hemmelighed, at netshopping er en af mine absolut yndlings overspringshandlinger.
Der er jo et helt univers af muligheder derude, men det er alligevel de samme sider, jeg vender tilbage til igen og igen.

Jeg lurer jævnligt på fristende luksussites som Shopbop, Net A Porter og mange andre overdådige netbutikker, som får mundvandet til at løbe. Desværre rækker økonomien ikke helt til at gå alt for amok på disse sites - og så bliver jeg lidt irriteret på alt for høje shippingpriser, så istedet havner jeg igen og igen her:

ebay - både .com og .co.uk.
Har efterhånden gjort et væld af kup på de to sites. Udvalget på den britiske udgave er knap så stort, til gengæld slipper man for risikoen for told (når man altså lige husker at dobbelttjekke, at varen ikke befinder sig dumme steder som især Hong Kong eller Australien). Men ind i mellem er kuppet så godt, at risikoen på den amerikanske site er til at leve med. Har fx købt to af mine Botkier tasker af den vej.

H&M
Når garderobefixet skal være billigt og sæsonbetonet.

Topshop
Bl.a. lækre skindjakker, gode basistoppe og spændende sager fra Kate Moss kollektionerne. Og med det billige pund og shipping på blot £5 kan det være svært at holde sig væk.

Asos
Der kan være langt i mellem, men enkelte hits, bl.a. mine højtelskede frynsesandaler. Mange sjove og lidt skævere sager.

Trendsales
Min indre krejler elsker at handle og gøre kup. For ikke at tale om muligheden for at slippe af med dumme fejlkøb.

Etsy
Jeg har for nylig fået øjnene op for dette skønne site, hvor kreative sjæle sælger ud af deres kreationer. Har blandt andet købt smukke sofapuder og disse lækre Libertypunge.

Mon Showroom
Jeg har en svaghed for de skønne basissager fra American Vintage - og har flere gange haft held til at fylde garderoben til særdeles billige penge på udsalget hos Mon Showroom.

Hvor netshopper I?

Ingen kommentarer: