søndag den 14. juni 2009

Under overvejelse


Stod med denne smuksak fra Gerard Darel i hænderne tidligere i dag i Nice lufthavn. Hylderne fristede med flere farver, men det var den sorte, jeg kastede min kærlighed på, ikke mindst fordi skindet var det absolut lækreste - blødt og slidstærkt på samme tid.

Var virkelig tæt på bare at lukke øjnene og køre Visa-kortet igennem, men lynlåsen kørte ikke upåklageligt, og det skal den altså på en taske i denne prisklasse. Men der er ingen tvivl om, at jeg holder øjnene åbne, for skøn er den!

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Nøj, den er da virkelig lækker. Mindes ikke at have set den model før.

Miss Maybe sagde ...

Ja, den er virkelig lækker - og findes i flere forskellige farver. Faktisk så jeg den i Magasin i dag, så den er også til at få herhjemme - dog desværre til en lidt anden pris end i Nice...

Desværre synes jeg, at skindet på de farvede modeller er noget mere stift i det end på den sorte, så den vil helt klart være min foretrukne.