lørdag den 6. juni 2009

De der jumpsuits

...har jeg det ærligt talt lidt ambivalent med. På den ene side har jeg det lidt svært med dem, for jeg synes egentlig, at selv de mindste og spinkleste mennesker (en kategori, som jeg med min 178 cm ikke helt kan prale af at holde til i) bliver ret uformelige i stort set alle udgaver. På den anden side er det jo bare en fantastisk let, luftig og behagelig beklædningsgenstand, ikke mindst på varme dage. Og så løser man en tøjkrise med et enkelt stykke tøj - helt perfekt.

Min ambivalens har da heller ikke fået mig til at fraskrive mig buksedragten/jumpsuitet/heldragten (kært barn har mange navne) - har faktisk ikke færre end tre i garderoben.

Seneste er denne fra Vadum - en foræring fra en sød venindes butik, som tak for bageassistance.


Billede fra Kaiku (som dog ikke er min venindes butik).

Ingen kommentarer: