mandag den 15. juni 2009

Jagten på den perfekte sommerkjole...

...er sat ind. Eller nok rette på de perfekte sommerkjoler. For min sviptur til sol og varme sydpå gjorde mig opmærksom på en voldsom mangel på skønne, lette sommerkjoler i mit skab. Så har brugt morgenen på at trawle diverse websites igennem - men uden at lægge så meget som én eneste ting i kurven. *suk*!

For enten er de for dyre (ellers var jeg bare gået amok på Net A Porter), for korte (er lidt for gammel til mini - selv om sommeren) eller for kunstige i materialet (duer ikke til poly-helvede - slet ikke, når det er varmt!)

Men fandt da lidt inspiration på Asos, så overvejer at vove mig ud i den virkelige verdens butikker og se, om den optimale sommerkjole hænger derude.
Beklager i øvrigt, at collagen ser lidt sjov ud - mangler stadig at blive helt gode venner med Polyvore... ;-)

Ingen kommentarer: