tirsdag den 9. juni 2009

Hvad man dog ikke gør for sin garderobe...

Hvem har lige besluttet, at sommeren skulle afløses af øsende sjaskregn??? Sådan brat og lige pludselig. Det passer mig bare slet ikke.

Og dagens påklædning matchede absolut heller ikke en vejrudsigt, som pludselig påkrævede sydvest og waders. Tværtimod!

Så mon ikke der var et par stykker, der fik et rigtigt godt grin, da jeg stod udenfor kontoret og proppede min skindjakke og ballerinasko i tasken, inden jeg vovede mig ud i elementernes rasen... Normalt er jeg af den overbevisning, at tøj er til for at blive brugt, men jeg kunne alligevel ikke nænne, at min lækre nye skindjakke (som jeg selvfølgelig ikke lige har fået imprægneret endnu...) og mine (eneste) Lanvin ballerinaer skulle blive fuldstændigt gennemblødt.

Jeg var helt sikkert et yndigt syn i tynd bluse og bare fødder på cyklen hjem... :-)

Ingen kommentarer: