søndag den 31. maj 2009

Ambivalent omkring internetshopping

...er jeg den eneste, som er det?

For på den ene side elsker jeg det enorme udvalg, som breder sig foran med blot ganske få klik. Pludselig er geografien knap så hæmmende - så længe de fæle toldere er in mente, når forelskelsen er oversøisk, og de svingende valutakurser udgør en fremragende undskyldning, når de tager et dyk!

Men på den anden side HADER jeg ventetiden. Når jeg har klikket køb, vil jeg have varen nu-nu-nu. For så har jeg som regel overvejet, zoomet ind, drejet rundt og nærmest kunnet føle tingen i hænderne. Og så er det altså hårdt at måtte vente på posten.

Sidder med sådan en fornemmelse lige nu, for disse to smuksakker skulle gerne snart være på vej til mig med posten - men altså, jeg vil jo gerne igang med at organisere min taske NU! Tsk tsk.






Billeder fra: AliceCaroline

Ingen kommentarer: