lørdag den 6. juni 2009

Mulberry Mania

Nu jeg er igang med at præsenterer min taskesamling, kan jeg passende fortsætte med endnu et favoritmærke: Gode gamle Mulberry.

Forelskede mig oprindeligt i Roxanne - men var dengang ganske fattig studerende, og da pengene blev lidt bedre, var tasken i mellem tiden blevet lidt for overeksponeret til min smag. (det var lige der omkring, hvor Friis-kopierne for alvor florerede).

I stedet er det blevet lidt andre modeller, der er flyttet ind. Her i blandt en af mine all time taske favoritter - i pewter læder med fletdetaljer. Jeg aner ikke, hvad den hedder, og har kun én gang mødt en anden med den over armen (endda i en anden farve), men den kommer aldrig til at forlade min garderobe (frivilligt).

Derudover en Somerset Pouch, en Angelica - med kvasterne - og en clutch/pung i den mest fantastiske orange farve (som jeg desværre ikke er særlig god til at få brugt).

Ingen kommentarer: