mandag den 29. juni 2009

Verdens bedste basis...

...eller i hvert fald noget af det fås hos American Vintage. De fleste sager er i lækker, blød bomuld, som føles forvasket og brugt på den gode måde.

Har efterhånden adskillige sager derfra, og de holder sig fint i brug og vask, så en varm anbefaling herfra. Er dog ikke helt så imponeret over prisen, men så er det jo heldigt, at vi har udsalg!

Bl.a. har YouHeShe stadig en del skønne sager tilbage til ganske fornuftige priser. Hvis jeg ikke for længst havde brugt udsalgsbudgettet og lidt til, havde jeg nok kastet følgende i kurven:

Tynd bomuldstop til 179,- som helt sikkert kunne friste i flere farver

Langærmet ribbet tshirt med knapper til 299,-

Skønne hyggebukser til 359,-

3 kommentarer:

Brigitte sagde ...

Jeg sad LÆNGE og lurede på det igår aftes på youheshe.com...priserne er jo til at have med at gøre, men jeg holdt mig i skindet! Til gengæld tror jeg snart der ryger noget andet i kurven ;-)

Miss Maybe sagde ...

Uh, det lyder spændende - hvad overvejer du? :-)

Og jeg er også fælt fristet, men har vist efterhånden shoppet mere end rigeligt til det her udsalg...

Nana sagde ...

Det ER virkelig verdens bedste basis!