torsdag den 18. juni 2009

Jeg - en kylling

...eller måske bare en realist!

Har i hvert fald valgt at returnere de labre læderleggings fra Favorites by Friis. For selvom de er helt vildt fantastiske, må jeg nok hellere se i øjnene, at det nok ikke lige er "my thing after all".
Kort sagt - jeg er en kylling. For egentlig elsker jeg jo looket - det lidt rockede, som kan tones ned med blødere, feminine toppe -men tvivler grundlæggende på, at jeg nogensinde vil vove mig ud i verden.

Og så er der også lige komforten. For jeg må jo indrømme, at mit mode-motto langt hen af vejen er, at det skal være behageligt. Og det er sådan et par småstive skindhylstre ikke just. For selvom skindet er blødt og fint, er det stadig en noget tykkere og mindre medgørlig indpakning, end mine stænger er forvænt med.

Men dukker der pludselig et par handskebløde læderleggings op med et prisskilt, som gør dem betalelige, så vil jeg ikke være afvisende overfor konceptet...

Ingen kommentarer: