torsdag den 4. juni 2009

Nu jeg er ved neglene...

...så har jeg også netop hapset denne topcoat på Ebay efter anbefaling fra flere veninder.
Den skulle eftersigende få lakken til at tørre lynhurtigt - perfekt for en fumlefingret, utålmodig størrelse som mig. For ofte, når det endelig lykkedes mig at lægge en nogenlunde fornuftig lak, får jeg det smadret, fordi jeg ikke kan holde mig i ro længe nok...

Købet mindede mig iøvrigt om, at man lige skal holde tungen lige i munden, når man shopper på det der internet. For Ebay bød på adskillige udgaver med priser helt ned til $1.35 - og op til $8.99 - men så er der jo lige shippingprisen oven i, og den var sjovt nok dyrest for den billigste. Jeg endte med at købe til $3.99 og betale $4.50 for shipping - det virkede meget fornuftigt.

Sælgeren har flere - find dem her

Ingen kommentarer: