fredag den 8. april 2011

I øvrigt fortsætter jagten...

...på de perfekte skindleggings. Eller bare brugbare vil jeg nok efterhånden stille mig tilfreds med. Eller bare acceptere nederlaget og erkende, at det aldrig skal være os. Mig og den labre skindbuks.

For min ellers så hede kærlighedshistorie med de labre bukser fra Provider har fået en trist slutning. Jeg var ellers lige så begejstret, da jeg faldt over dem hos So Last Season. Men glæden var kortvarig og blev ødelagt af en syning i udu. Så retur med bukserne og så ellers vente-vente-vente - og forbande Post Danmark. 

Men så fik jeg endelig mine bukser vristet ud af kløerne på Post Danmark. Og måtte så erkende, at dette par havde en knap så pæn lysere plamage ved det ene knæ. Ikke noget voldsomt, men nok til, at jeg VED, det vil irritere mig. Og samtidig var jeg stadig ikke imponeret over den stramme syning på låret - og jeg gider ikke ting, der ikke sidder ordentligt. Så nu er de fine bukser atter overladt til PostDanmark - og jeg leder videre. Men overvejer bare at give op. Suk. Godt jeg har de fine armybukser i stedet...

Ingen kommentarer: