lørdag den 30. april 2011

Bah bah black shoes...



Oven på det store britiske bryllupsræs igår, har jeg fortsat dagen ad cirka samme spor. Dog skal jeg ikke selv giftes - den slags kan jeg godt vente lidt med, men det skal en af kærestens rigtigt gode venner til gengæld, og det har jeg lidt pres over. Altså - ikke at han skal giftes, men altså - det der med påklædningen. Ikke mindst fordi, at brylluppet er i Østrig, jeg kender ikke nogen af gæsterne - eller brudeparret for den sags skyld (endnu...) - tøjkrise much? Oh yes!

Åndede dog lettet op, da jeg fandt en sådan cirka brugbar silkekjole i skabet, som endda passer ret så glimrende til de indkøbte sko fra Berlin, men den er ikke 100% optimal - bl.a. noget med en drilsk lynlås, og jeg magter ikke en kjole, som risikerer at faile på dagen. 

Så jeg kastede mig ihærdigt ud i jagten på et alternativ i dag - og sørme om det ikke lykkes. Håber jeg. Afventer dog lige mandens godkendelse, når han er færdig med at drikke sig stiv i tilfældig tysk storby (dog ikke Berlin denne gang), men udfordringen er bare, at kjole og sko ikke passer sammen. Til gengæld var den billig - som i MEGET billig. (Fra Vila - ligner et par tusind - koster et par hundrede, I like!) og så kunne der jo nok blive råd til et par sko også...  

Så har forlystet mig lidt på Zaras virtuelle skohylder og disse kunne være potentielle kandidater - dog alle i sort - så er fælt fristet til bare at klikke køb i vildskab og så ellers prøve mig frem. Er især pjattet med de tre nederste. Hmmm... 

2 kommentarer:

Cecilia sagde ...

Åh jeg kender alt til de tøjkriser v. bryllupper... jeg skal til bryllup i midten af juni.. der er jeg så bare ret meget højgravid. Så er det altså ikke nemt at finde noget som er pænt, uden at man ligner en flodhest.
Jeg vil gerne have en lang kjole (for at skjule evt. vand i ankler og lign :D).. men det er åbenbart lettere sagt end gjort..

Miss Maybe sagde ...

Åh for pokker, ja det må da virkelig være lidt af en udfordring. Men jeg er nu sikker på, at du nok skal finde noget, hvor du ligner en million :-)

Jeg ville ønske, at jeg kunne komme med nogle gode tips, men jeg synes ærligt talt ikke, at udvalget var særligt fantastisk.

Men jeg håber, at du får fundet noget fint!