torsdag den 28. april 2011

Sælges: Stand til Fashion Flea den 14. maj



Så er det ved at være tid til endnu en omgang Fashion Flea. Jeg har været med de sidste to gange - og jeg havde egentlig planlagt at skulle med igen her den 14. maj. Især fordi arrangementet denne gang er flyttet til Østerbro, hvilket jeg er helt sikker på vil være en fordel.

Men desværre er min kalender ved at være lidt for pakket, så det kniber alligevel med at pille den lørdag ud af kalenderen. Og eftersom min ellers faste partner-in-crime også har svigtet mig, håber jeg, at en anden vil få glæde af standen.

Den er en Keep It Simple - hvor der er bord + to stole og desuden plads til et tøjstativ, som man så selv skal have med. Den koster 400 kroner.

Interesseret? Så fang mig på eventueltogmaaske@gmail.com, så finder vi ud af det.


Lige et billede fra min første tur på Fashion Flea - det var en rigtig fin dag!

Ingen kommentarer: