fredag den 8. april 2011

Yndlingsarmy

Jeg har længe været på jagt efter et par gode army'ish bukser her til foråret, men indtil nu har jagten været uden held. Jeg har forsøgt mig med et par forskellige fra H&M, blandt andet disse, som bare ikke var helt rigtige, da de endelig nåede frem. 

Efter at have set J Brand's meget omtalte Houlihans på både Signe og Hanne har jeg også været fristet til at teste dem, men jeg må ærligt talt indrømme, at jeg ganske enkelt er for nærig til at smide over 2K for sådan et par - især inden jeg har testet, om trenden holder i min verden. 

Men Inwear er åbenbart the new shit i min verden. Et mærke, som jeg ellers længe har forbundet med tøj, der er mønstret på den lidt forkerte måde, men det er de da kommet ud over. For se lige, hvad jeg fandt i Companys i går. 

Og sådan er de kommet på i dag. I really really like! Og så er de både bløde og comfy - helt perfekt. Prisskiltet siger 899,- men med ubrugt bonuscheck på 500 kr i pungen, kostede de jo nærmest gratis - eller i det mindste snarere H&M priser.

2 kommentarer:

Hanne sagde ...

Hvor er de bare fine! Sidder rigtig godt.

Miss Maybe sagde ...

Tak søde Hanne. Jeg er også vildt glad for dem!