fredag den 13. august 2010

Stocking up on shoes (on sale)...

Lad det bare være sagt - jeg er en taskepige. For når ens fødder ikke alene er str. 41, men også lidt brede og med tendens til lange storetæer, så er det bare ikke altid nemt at finde fikst fodtøj. Nå ja, og så skal det da også lige nævnes, at jeg i forvejen rager et pænt stykke op i landskabet uden hjælp, så hæle er ikke altid et hit.

Men altså, jeg skal jo have et eller andet på de der fødder - men det er klart et område i min garderobe, som er blevet noget forsømt på det seneste. For jeg er jo vanskelig. I min verden nytter det ikke, at sko bare ser godt ud - de skal sgu også være til at holde ud og have på. Også i længere tid ad gangen. Og når man ikke bare sidde
r og ser yndig ud (eller i det mindste forsøger) på en barstol...

Kort sagt - sko er ikke lige det, jeg køber mest.... Men det har jeg så fået lavet om på, på det seneste. Hapsede jo et bredt udvalg på Carla F's online udsalg, og nu har jeg endelig haft tid til at gå pakkerne igennem. Resultatet blev, at to par får lov at blive, mens resten ryger retur (blandt andet et par fabelagtige - og billige - nitteballerinaer, som jeg ellers ihærdigt forsøgte at få mine fødder overtalt til, at de altså godt kunne passe...).

Og så var det også lige, at jeg kom forbi Nué tidligere i dag og liiiige skulle lure lidt på deres udsalg. Og haps haps - endnu et par sko til mig.

Her er skønhederne samlet:
Og så lige lidt tættere på. Marc by Marc Jacobs ballerinaer fra Nué - sat ned fra 1600 til 800 - ikke dumt. Skal nok blive et hit især til efteråret, når alt det sorte begynder at dominere min garderobe igen.
Allerede yndlingssandaler fra Ash - masser af gode detaljer, sidder pænt på foden og skønne at gå i. En perfekt blanding af klassisk og rå - lige i øjet til mig. Sat ned fra 1399 til 699. Fristet? Så findes de her - og øvrigt også i grå!
Endelig et fantastisk bud på en klassisk pump med et tvist. Er helt solgt til både farve og nitter - og hælen er acceptabel at gå på, lader det til. Sat ned fra 999 til 399. Findes også i grå og sort, men jeg er vild med kombinationen af den labre farve og nitterne - gør den tilpas vild og lige efter min smag! Findes her.
Og så burde jeg vist også være nogenlunde opdateret på skofronten. For nu altså....

4 kommentarer:

Mette sagde ...

Ej hvor er de skønne allesammen!

(så får jeg endelig taget mig sammen til at kommentere her ;) )

Glæder mig til at se dem irl.

Miss Maybe sagde ...

Takker søde :-) og hvor hyggeligt, at du kommenterer!!! De er nemlig bare rigtigt fine!

Cecilia sagde ...

orv de er lækre de ballerinaer!!

Miss Maybe sagde ...

Takker! Er også meget begejstret og har allerede haft dem flittigt i brug!