torsdag den 26. august 2010

Fashion Flea

Jeg burde nok være jyde, for jeg er en sucker for (næsten) alt, hvad der hedder loppemarkeder, Trendsales og lignende måder at få solgt ud af garderobens overskydende mængder. Jeg har tidligere deltaget i Trendsales Live - først med stor fornøjelse og succes, siden i knap så høj grad, da der begyndte at blive lukket lidt for mange erhvervssælgere ind.

Så fingrene klikkede straks på "køb en stand"-knappen, da jeg faldt over Fashion Flea, som bliver afholdt i Nørrebrohallen den 9. oktober og er et stort marked for tøj, sko, accessories osv. For selvom Trendsales er udmærket, er det da lidt federe at få solgt ud på én gang - og uden besværet med mål, ekstra billeder og evindelige ture på posthuset.

Så nu skal jeg for alvor have de kritiske briller på og gå garderoben igennem, så jeg kan have mest muligt guf med. Heldigvis er der stadig over en måned til, så jeg har god tid. Skal I med?




2 kommentarer:

[Spitzenklasse] sagde ...

Det lyder spændende - det har jeg slet ikke hørt om. Kunne absolut også godt bruge en stand, synes ikke rigtigt det går så stærkt på trendsales med at få solgt ud..

Miss Maybe sagde ...

Jamen så kan det jo være, at vi ses derude!