søndag den 29. august 2010

Lørdagsloppe og søndagstrav

Gjorde alvor af mine overvejelser i går og smuttede forbi Covers luksusbazar i Kødbyen. Men jeg blev desværre fælt skuffet - slet slet ikke noget interessant at komme efter.

På vejen hjem kom jeg forbi et loppemarked i forbindelse med en lokal gadefest, hvor jeg også fik luret lidt. Men altså, jeg ved ikke, om det er mig, der er snerpet - for jeg synes godt nok, at der var rigtigt meget i mellem, som var så slidt og smadret, at jeg ikke engang ville have sendt det til genbrug. Og så kan det da godt være, at tingene er billige, men alligevel...

Men det lykkedes mig alligevel at bruge en smule penge, da jeg faldt over en enkelt trøje, der gerne måtte flytte med mig hjem:
Lækker sweatshirt fra COS i blød bomuld, der er som ny - og som har en rigtig fin detalje i form af lommerne på maven.
Nærbillede af lommerne på maven, som samtidig er en fin detalje på trøjen!

Iøvrigt er dagen gået med at gøre en god gerning - gik 10 km til Eccos Walkathon sammen med en veninde - perfekt måde at dels få sludret, dels få frisk luft og dels gøre en god gerning (Ecco giver nemlig 7,50 kr. til velgørenhed per km, man går)

Starten gik fra Kastellet, og det var rigtigt fedt at se, at der var mange andre, som også havde lyst til at bruge søndagen på en god gerning. Det er tredje gang, at jeg var med, men helt sikkert ikke sidste.
Og så var vi heldigvis rigtig heldige med vejret - der var ellers truet med en pokkers masse regn, men vi gik under en fin, blå himmel og fik først nogle enkelte dryp, da vi var kommet i mål igen.

Ingen kommentarer: