tirsdag den 31. august 2010

En lille udfordring...

Jeg har gjort det før og nu prøver jeg igen... Tøjrer Visa-kortet, forsøger at glemme de ellers så nøje indprentede cifre og ignorerer alle fristelser. Kort sagt - den står på shoppestop i september.

For jeg trænger til at få et grundigt overblik over min garderobe. Finde ud af, hvad jeg rent faktisk mangler, og hvad jeg bare glemmer at få gået med. Har fx købt ikke færre end fire par sko i august - og alligevel synes jeg ikke, at jeg har noget at tage på om morgenen... Og altså, jeg har jo faktisk mere end rigeligt...

Pt er målsætningen, at der kun skal ryddes ud og ikke føjes noget nyt til indtil Fashion Flea den 9. oktober. Men indrømmet, jeg frygter lidt for rygradens stabilitet, når den står på tøsetur til Berlin om et par uger...

Ingen kommentarer: