mandag den 9. august 2010

Det kan være dyrt at have ondt af sig selv...

Jeg er inde i en lidt hård periode arbejdsmæssigt. Skæve arbejdstider, lange dage og weekender, der er vekslet fra afslappende frihed til uendelige timer bag skærmen. Suk. Heldigvis er projektet både spændende og udfordrende - og slutter i løbet af denne uge. Ahhh.

Og når det nu er sådan, at man ikke har haft weekend to uger i træk, må man gerne forkæle sig selv lidt, ikke?

Det kom jeg i hvert fald til at gøre her i lørdags, da jeg dumpede træt ned i sofaen. Jeg var nemlig faldet over, at Carla F har gang i et ret forrygende onlineudsalg, og det skulle da lige tjekkes ud.

Desværre kan jeg ikke finde ud af at snuppe billeder derfra, men 1-2-klik, var der for 3114 kroner sko på vej i min retning. Hov ups.... To par ballerinasko, to par sandaler, et par støvler og et par lukkede sko...

Jeg regner dog ikke med at beholde dem allesammen - det ville (desværre) overraske mig, for er i besiddelse af et par ret vanskelige fødder!

Jeg så i øvrigt, at mine skønne Ash støvler med Englevinger fra i vinters stadig er at få, hvis nogen skulle være fristet. Tjek i øvrigt udsalget ud her.

Ingen kommentarer: