mandag den 23. august 2010

Seneste køb...

...er ikke det mindste fashionabelt. I den virkelige verden ville jeg aldrig vise mig i nogen afskygninger af orange for ikke at tale om refleksbånd. De blev altså pænt efterladt i 90'erne.
Normalt er jeg også udstyret med så meget forfængelighed, at skoenes udseende altså også spiller en betydelig rolle. Det ER altså ikke nok, at de er behagelige - selvom de også meget gerne må være det.

Til gengæld har jeg så heller aldrig før oplevet så megen videnskab omkring et skokøb. Altså, hvor tit får man lige sine fødder filmet? Men det fik jeg i weekenden - indtil flere gange, og er nu i besiddelse af informationen om, at jeg har en neutral løbestil men ruller en smule indad på højre ankel. Godt så!

Anyways, efter at have haft en gevaldig mængde forskellige sko på fødderne, faldt valget på disse:
Og jeg elsker dem allerede. De er lette, comfy - og så giver de mig (indtil videre) ikke samme dumme tryk på storetåen, som de gamle, som pt har resulteret i, at jeg har måtte camouflere en temmelig grim semiblå negl med fucshiafarvet neglelak for bare at kunne holde mine fødder lidt ud. Det der sport er altså ikke ufarligt!

Og nu jeg var igang med at rive Dankortet rundt....:
...hvem sagde, at et ur skulle være fikst og elegant... Til gengæld kan det holde styr på, hvor jeg løber, hvornår, hvor længe, hvor langt - og ikke mindst hvor grusomt hårdt mit hjerte må arbejde for at slæbe mig rundt på ruten.

Der røg også et par nye løbebukser med i posen, og fluks var jeg en temmelig pæn taske fattigere. Så nu er der for alvor ingen undskyldninger for ikke at komme ud og løbe.... (på nær lige, at jeg tager til vandaerobic i aften i stedet. Det bliver spas!)

4 kommentarer:

Kristine sagde ...

Tilykke med de nye sko (er det Nike Vomero?) og 305, som virkelig er det mest geniale værktøj. Det give løbeturene en helt ny dimension, og man begynder virkelig at konkurrere med sig selv :-) Genialt.

Miss Maybe sagde ...

Tak tak :-) Og nej, det er ikke Vomero, men Atlas, hvis det siger dig noget?

Og du kan tro, at jeg glæder mig til for alvor at blive fortroelig med 305 - det skal nok blive et hit. Hvordan går det egentlig med din træning - hvad er næste mål?

Kristine sagde ...

Jeg træner til Berlin Marathon om ca en måned :-) så jeg skal snart begynde at trappe ned. Sig til hvis du mangler fifs til 305 ;)

Miss Maybe sagde ...

Du er SÅ sej! Og tak - det skal jeg helt sikkert nok få brug for, når jeg lige får tid til at rode rigtigt med det :-)