onsdag den 4. august 2010

Endnu et boligkøb

Jeg ved ikke lige, hvad der går af mig for tiden, men jeg er totalt i boligopgraderingshumør - og det går så lidt ud over indkøb til garderoben.

I dag var det noget så old school som en Sodastream maskine, der flyttede ind. Dog ikke med henblik på at producere uhæmmede mængder af cola og sportsvand. Jeg tror bare, jeg drikker boblerne au natural. Jeg er nemlig helt vild med danskvand - men det er bare rigtigt skidt komination at storshoppe 2 liters flasker i Netto - og så skulle slæbe dem op på 4. sal... Nu kan jeg klare mig med at udskifte en kulsyrepatron.

Egentlig ville jeg nok hellere have en af de noget mere strømlinede udgaver, der findes på markedet, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at sparke 1000+ efter sådan et apparat. Det er trods alt temmeligt mange flasker danskvand. Men de 399,-, som denne her var nedsat til, det var lidt mere overkommeligt!

Ingen kommentarer: