fredag den 20. august 2010

God samvittighed...

Jeg har det almindeligvis fint med de køb, jeg gør til garderoben. Jeg hører ikke til typen, der begår alvorlige overtræk eller spiser havregryn resten af måneden til fordel for et vanvidskøb - reelt set er jeg vel nok langt hen ad det, der kan kaldes fornuftig... Altså, sådan nogenlunde da, ikke...

Når det så er sagt, så kunne jeg ikke lade være med at sidde tilbage med en lidt underlig smag i munden over pt at sukke efter en taske til sådan cirka 7K, når min søde venindes søster sidder som enlig mor til tre unger og ikke rigtigt kan huske, hvornår hun købte noget nyt til sig selv. Overhovedet...

Så efter at have været på spontan cafétur (igen en luksus, jeg nok lidt tager for givet - spiste to måltider på café igår uden at tænke nærmere over det) med min skønne veninde i går, hvor vi kom til at snakke om hendes søster, besluttede jeg mig for at gå garderoben grundigt igennem og lave en care package til søsteren (naturligvis godkendt af veninden). Så nu har jeg to store pakker stående, jeg bare lige skal have slæbt på posthuset - og det er bare den fedeste fornemmelse. Så skønt at kunne hjælpe - og få ryddet lidt op - på samme tid. Ikke mindst for samvittigheden...

Ingen kommentarer: