fredag den 27. august 2010

Internettets uransagelige veje...

Der er to pointer i dette indlæg. 1: Det er farligt at læse blogs - man bliver pokkers fristet til alt muligt underligt... 2: Der er åbenbart ingen grænser for, hvad man kan shoppe på Ebay.

Er sådan nogenlunde habil Ebayer, men havde alligevel ikke lige regnet med, at jeg skulle bruge sitet som slikkiosk. Men jo! Men det var jo også lige fordi, jeg kom forbi Emily Salomons blog, hvor jeg faldt over dette lækre indlæg, som mindede mig om noget af mit britiske favoritslik: Lovehearts. Små syrlige pastiller med kære inskriptioner, og som bruser let, når man knaser dem.

Og 1-2-søg-find-køb... nu er der 20 små ruller på vej med posten inden alt for længe (håber jeg) - vil dog ikke garantere for, at jeg ikke bare spiser dem, som de er, istedet for at dekorere muffins med dem...

2 kommentarer:

Kristine sagde ...

Nå, det var det de hed. Så dem også på kagerne og spekulerede som en gal på hvad de hed. Man kunne få dem som bland-selv i min barndom *mimre* :)

Miss Maybe sagde ...

Ej, er det rigtigt. Jeg synes ellers ikke, at jeg har set dem i Danmark - men har varme minder fra mine ophold i England!