torsdag den 22. oktober 2009

Topshop har startet udsalg

Så er udsalget startet hos Topshop, og der er helt sikkert et par fine sager imellem, jeg ikke ville have noget imod at eje - hvis jeg ikke forsøgte at holde visakortet lidt i ro (det synes jeg efterhånden, jeg har skrevet lidt for tit...)

Anyways - jeg er blandt andet helt solgt til denne jakke - for mens jeg tit synes, at kombinationen af læder og nitter nemt kan blive lidt for 80'er til min smag, gør det lyse skind og de fine detaljer, at jakken bliver den perfekte kombination af rå og feminin. Og så er den sat ned fra £160 til £100 - er fælt fristet, må jeg nok erkende...

Og denne fine pailletsag, som er sat ned til £60 fra £120 er jeg også lidt vild med - ikke mindst pga. det fine mønster, som fortsætter om på ryggen.

Find udsalget her.

Ingen kommentarer: