torsdag den 8. oktober 2009

Sorte negle - nu med billede


Som jeg skrev om i går, har jeg fået en nyfunden kærlighed til mørke negle. Desværre er min fotomulighed pt begrænset til mit knap så velfungerende mobilkamera, men jeg håber, I kan få en idé om farven alligevel.
Jeg har brugt min koksgrå sofa som baggrund, så man (forhåbentlig) kan se, at farven ikke er helt sort.
Farven hedder Dark Room og stammer fra Sephora by OPI serien. Frister den, kan den fås på Ebay her. (dog til en smule overpris. Jeg mener, jeg gav $9-10 for min, men de skal naturligvis også have lidt ud af ulejligheden, de der Ebaysælgere...) Og selv med forsendelse, er det stadigen rigtig fin pris for en god og holdbar neglelak, som efter min mening er nem at lægge på. Jeg lagde to tynde lag, men jeg er ret overbevist om, at et enkelt tykkere lag også vil kunne gøre det.

Ingen kommentarer: