mandag den 26. oktober 2009

Anbefaling: Lækre, billige grå jeans

Har lige fået en bunke fine sager ind af døren fra Only. Og lad mig straks komme med en anbefaling, for jeg fornemmer, at der er en ny favorit i mellem. Hver vinter indleder jeg nemlig en ihærdig kamp for at finde et par gode, grå jeans, som kan være mellemvejen mellem det traditionelle blå og det lidt for dystre sorte.

Only er ellers ikke et mærke, jeg gør mig så meget i - er nok mere til teen-segmentet end til os over 30 - og så alligevel. For de kan sgu noget med jeans, og igen er jeg ikke blevet skuffet.
Jeg var ellers lidt bekymret, for en nedsættelse fra 499 til 199 må næsten betyde, at noget ikke er lige i skabet. Men det var de sgu. Laber grå farve, fede kulørte kontrastsyninger bagpå og tilpas meget slid til at give liv uden at blive for meget. I like!

Størrelsesmæssigt vil jeg mene, at de er ret TTS - måske endda en smule til den store side. Havde i hvert fald ingen problemer med at hoppe i min sædvanlige 29/34.

Fristet? Find dem her.

Ingen kommentarer: