tirsdag den 13. oktober 2009

Drømmer om fingerpynt...

...og det fra et for mig lidt overraskende sted. For i min verden står Pandorasmykker mest af alt for de der armbånd, man selv kan sætte forskellige led og charms på. Et fint koncept, men slet ikke min stil.
Men det er disse fine ringe tilgengæld. Faktisk ville de alle passe rigtigt fint ind i min garderobe, ikke mindst den midterste med de mange fine sten indfattet i 18 karat guld. Men til 11.500 kr. må det vist blive ved drømmene lidt endnu.
Find de fine ringe her.

2 kommentarer:

Charlotte D sagde ...

Åh de er fine... SUK!

Og altså, så minder den midterste jo meget om min drømme ring http://charlotted.dk/2009/10/rebekka-notkin.html - bare til halv pris. Så set med de briller på, så er 11.500 kr. jo næsten billigt ;)

Miss Maybe sagde ...

Ja, jeg så også, at du havde blogget om noget tilsvarende - lidt sjovt. Og skægt som knap 12k lige pludselig virker nærmest billigt... ;-)