lørdag den 24. oktober 2009

Det måtte gerne blive et mor-barn smykke...

Jeg er så heldig at være udstyret med en ret fashionabel mor, som har fingeren ret godt på pulsen mht hvad, der klæder hende, og som forlængst har fået øjnene op for labre accessories i form af tasker, tørklæder og smykker. Hun har efterhånden rigtigt mange lækre ting i garderoben, og mens en del af det ikke lige er min stil, er der helt sikkert også mange sager, der gerne måtte flytte over til mig.

Og jeg må helt ærligt indrømme, at jeg er temmelig misundelig på det, der sandsynligvis bliver hendes næste smykkekøb, nemlig Cave-armbåndet fra Georg Jensen. Det præsterer nemlig lige præcis den balancegang mellem klassisk og kant, som passer godt til min stil.

Desværre har jeg ikke lige 5650,-, der står armbånd på - ellers havde jeg gerne investeret.

Ingen kommentarer: