mandag den 12. oktober 2009

Lovin' Fifi Lapin

Ih altså, hvorfor er det først nu, jeg ser disse skønne t-shirts, som Forever21 har lavet i samarbejde med fine Fifi Lapin.

For hvis jeg nu havde set dem, mens jeg stadig var i NYC og lige kunne stikke ind i butikken, ville det være lidt nemmere at forsvare at købe dem begge - for $18.90 stykket er jo meget overkommeligt.

Men når der så kommer forsendelse og evt. told mm, er det pludselig ikke længere så skægt. Slet ikke fordi forsendelsen koster $34,90 - hvad sker der lige for det...
Er nu alligevel ret fristet til bare at snuppe den ene - dilemmaet er bare, at jeg bedst kan lide farven på den koksgrå - men motivet på den lysere udgave. Decisions, decisions....

Frister frk. Lapin, så shop hende her:

5 kommentarer:

Nana sagde ...

Årh, hver er de fine! Sig lige til, hvis du bestiller :)

Charlotte D sagde ...

Ej øv. Ser først dit indlæg nu Miss Maybe! Troede lige jeg havde opfundet den dybe tallerken, ved at skrive et indlæg om dem haha...

Og Nana igen - øv - det skulle jeg have vidst! Har netop bestilt...

Miss Maybe sagde ...

Det skal jeg nok Nana - det er stadig fælt fristende.

Og ja Lotte, der var du ikke lige hurtig nok ;-) Lad mig høre, om de slipper gennem uden told eller ej.

Charlotte D sagde ...

Det gør den nok ikke, hvis jeg kender mit held ret ;-s

Miss Maybe sagde ...

Åh, det er så træls, men krydser fingre for, at heldet er med dig!