torsdag den 31. december 2009

Vi ses i 2010


Så er 2009 ved at være forbi. Jeg håber, at I alle har haft en rigtigt godt år og er klar til at indtage 2010 med masser af energi.
Personligt er jeg ikke ked af at lægge 2009 bag mig. For mens det har været et ganske glimrende år, har det også på flere områder været et hårdt og trist år med urimelige dødsfald og al for megen sygdom tæt på.
Til gengæld er jeg helt overbevist om, at 2010 bliver et fantastisk år. Jeg er i hvert fald helt klar til det. Til nye projekter, spændende oplevelser med mine skønne veninder og dejlige familie - og naturligvis flere skønne sager til garderoben.
Jeg er så småt ved at gøre klar til nytårsfesten, som er blevet noget helt andet end forventet - og det kan kun blive godt.
Så rigtigt rigtigt godt nytår til jer alle derude - vi ses i 2010!

Ingen kommentarer: