mandag den 21. december 2009

Det behøver ikke altid være dyrt for at være et hit...

Det har denne halskæde fra H&M efterhånden bevist for mig adskillige gange. Hver gang jeg tager den på, bliver jeg lige lykkelig over, at jeg faktisk tog mig sammen til at få den købt - og ikke gad sende den tilbage, da jeg ellers oprindeligt havde det lidt ambivalent med den.

For den har virkelig gjort min ambivalens til skamme, reddet adskillige outfits og høstet et ikke uvæsentligt antal komplimenter. Og det kan man jo gerne lide... :-)

Ikke mindst, når de kommer fra min 90-årige morfar, som ellers på ingen måde kan siges at være interesseret i modeverdenen. Overhovedet. Men halskæden, som jeg havde på til hans fødselsdag her i weekenden, kunne han virkelig godt lide og gav den adskillige pæne ord med på vejen. Og på en eller anden underlig måde kommer den pludselig til at betyde endnu mere for mig, for nu får den mig også til at tænke på ham!

Ingen kommentarer: