lørdag den 5. december 2009

Giv pingvinen et nyt hjem


Nu hvor klimatopmødet starter lige om straks her i København, er der fokus på effekterne af global opvarmning som aldrig før. Og dermed blandt andet også, hvad der dog skal blive af de stakkels små nuttede pingviner, når isen smelter!

Så hvorfor ikke tage dem på maven og dermed være med til at minde om, at vi skal nyde synet af dem, mens det stadig er muligt. Jeg har selv haft fornøjelsen af at se pingviner "live" i naturen forskellige steder i verden - og jeg er dybt betaget. Det er simpelthen de kæreste skabninger.

Derfor er det heller ikke overraskende, at jeg lidt er faldet for den her sweater fra Topshop, selvom den egentlig slet ikke er min stil. Men pingvinerne er bare så kære - og ser en smule fortabte ud, og det kan man jo egentlig ikke bebrejde dem. Og så findes den endda i en tall-udgave, så jeg kan få den lidt ekstra lang - herligt.

Er du fristet, så find den her. Den koster £48 - og prisen sammen med det lidt for høje indhold af polyester er pt, hvad der holder mig fra at klikke haps. Men måske andre bliver fristede...

2 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Jeg synes trøjen er rigtig sød (:

Miss Maybe sagde ...

Ja, er den ikke bedårende :-)