fredag den 4. december 2009

Mmm... Mulberry samarbejder med Apple


Uh, hvis jeg nu havde uanede midler på kontoen, så kunne jeg helt sikkert godt finde på at tage et nærmere kig på den kollektion, som Mulberry netop har lavet i samarbejde med Apple, og som har resulteret i en stribe lækre transportmuligheder for ens elskede elektronik. Blandt andet tasker og sleeves skræddersyet til at passe til de forskellige MacBooks.

Sådan en er jeg (desværre) ikke den lykkelige ejer af, men jeg har jo min fantastiske iPhone. Og det kan da ikke passe andet, end at den også skal pakkes ordentligt ind. Her har Mulberry lavet en serie små tasker, hvor der ud over telefonen også er plads til lidt kort, kontanter og andet grej - og remmen kan klipses af, så man den også kan bruges som pung/clutch.


Desværre koster herligheden €180 - og det har jeg ikke lige i overskud på shoppingbudgettet til den slags grej. Måske jeg skal appellere til julemanden - eller satse på januarudsalget...

Ingen kommentarer: