mandag den 7. december 2009

Man kunne jo også bare købe sig en ekstra sweater...

For det meste er jeg meget tilfreds med at være boligejer, for jeg elsker, at det kun er mig-mig-mig (sådan cirka da...) som kan bestemme over min andel af ejendommens mursten.

Men indimellem er det der med at være boligejer altså lidt et helvede. Ikke mindst, når tingene holder op med at fungere. For så er der ikke noget med bare lige at ringe til viceværten/udlejeren og få sagerne fikset - næ nej, man må selv til lommerne.

Det betyder, at jeg snarligt kan se frem til at smide et sådan cirka femcifret (!!!) beløb efter noget så kedeligt - men samtidig irriterende uundværligt - som nye radiatorer + montering. For godt nok kan jeg få meget cashmere at holde varmen i for samme penge, men det duer sgu nok ikke helt i længden - suk altså!
Så shoppingblusset er der skruet lidt ned for - der er jo også lige nogle julegaver, som koster lidt.

Ingen kommentarer: