torsdag den 10. december 2009

Jeg har ærligt talt lidt ondt af dem...

...som skal købe julegaver til mig. For hvis der er noget, jeg er dårlig til, så er det at ønske mig ting! Og det synes jeg faktisk er lidt pinligt. Men det handler lidt om, at jeg har det lidt ambivalent med ønskesedler. På den ene side kan jeg absolut se fordelen i dem - de kan være glimrende guidelines - men på den anden side synes jeg indimellem, at der går lidt for meget bestillingsliste i den.

Samtidig er jeg lidt for god til at få købt de ting, jeg gerne vil have - så det, der faktisk er tilbage, er ting og sager jeg ikke vil skrive på en ønskeliste, da de ligger langt udenfor gavebudgettet (sjovt nok også derfor, jeg ikke selv har fået investeret...) Men jeg har da fundet én ting, jeg ønsker mig... Nemlig sådan en lille lilla fætter her - en ægte Hoptimist. Selvom jeg måske godt kan synes, at det er lidt fjollet at give 130 kr for en smule plastic på fjeder. Men fin er den...

Ingen kommentarer: