fredag den 11. december 2009

I wouldn't mind....




....hvis de her sager pludselig befandt sig i min garderobe. Slet ikke, hvis det var inden weekendens julefrokost. Til den lejlighed ville pailletjakken nemlig være perfekt ud over et af mine evindelige sort-i-sort outfits; den stribede sag kunne være skøn til min brunchaftale med sød veninde i morgen og den sorte striksag - som i øvrigt har en lækker detalje i form af synlig lynlås i ryggen - ville være super til det der vigtige møde, jeg har næste uge...
Alle sagerne er fra Vilas nyåbnede webshop, som jeg frygter kunne blive et dyrt bekendtskab på sigt, når der kommer lidt mere på hylderne. Dog kunne jeg godt ønske mig, at der stod, hvilket materiale de forskellige ting er lavet af. For gider fx ikke akryl, så det kunne være rart at kunne styre udenom. Til gengæld får de point for at have fri levering.
Find webshoppen her.

Ingen kommentarer: