søndag den 1. november 2009

Et par Topshop skuffelser

Æv, jeg må vist hellere snart lære, at det der med onlineshopping kun duer, når jeg er temmeligt overbevist over størrelse og pasform, for det er lidt dyrt i returporto.

For det viser sig desværre, at min seneste Topshopordre bliver nødt til at ryge direkte retur. Havde ellers glædet mig utroligt meget til ruskindsbukserne, men de var simpelthen så korte, at jeg har svært ved at se, hvem de kan se pæne ud til. Til gengæld var skindet ret lækkert, men det nytter jo ikke noget :-(

Nitteballerinaerne var temmeligt store i størrelsen, og her var jeg desuden ikke særligt imponeret over kvaliteten af læderet - det var ikke almindeligt glat læder, men sådan en underlig mellemting, så farvel til dem også...

Til gengæld har jeg gjort et ganske fabelagtigt kup denne weekend - som dog ikke er specielt moderelateret. Jeg har nemlig hapset den skønneste lænestol, som jeg nu skal etablere en hyggelig læsekrog med. Billeder følger, når lyset er til det - og mit soveværelse ikke roder i et kaos af omrokerede møbler og papkasser...

Ingen kommentarer: