søndag den 22. november 2009

HJÆLP! Botkier taske søges!

Er der mon nogen af jer, der har set den gule Botkier taske her på billedet for nylig? Allerallerhelst i den gule, men en anden farve kan eventuelt også bruges - så længe det ikke er i lak og er den lille udgave - den hedder Botkier Vixen Mini Hobo.

Smuksakken var oprindeligt min, men vandrede så videre til min søster, som siden har knuselsket den. Men nu har hun været så pokker uheldig at få den stjålet (hvorfor #%&/##¤% kan man ikke have sine ting i fred), og det er hun dybt ulykkelig over. Og der er ikke noget jeg hellere vil end at være den gode søster, som kan skaffe den til hende igen.

Så alt i tips, forslag og ledetråde vil blive modtaget med kyshånd, kærlige tanker og god karma i spandevis! Jeg gennemtrawler naturligvis nettet på kryds og tværs, men der kan jo være afkroge, jeg overser!

Ingen kommentarer: