tirsdag den 17. november 2009

Sell out session: Hjælp mig med at få en Wii...

Efter at have spillet Wii et par gange hos forskellige venner og veninder, er jeg blevet helt hooked på ideen om at skulle have en Wii. Men problemet er, at ikke alene koster sådan en størrelse en del penge - det gør alle dens accessories også, og den slags skal der jo til...

Så jeg har været garderoben igennem efter sager, som alligevel ikke bliver brugt nok, og som kan bidrage til mit projekt.

Derfor kan jeg kun opfordre jer på det ihærdigste til at kigge forbi min profil på Trendsales og lure lidt på mine fine sager.

Botkier Ziggy Hobo i det lækreste bløde skind

Fint lilla penalhus/lille kosmetikpung fra See by Chloe - nyt med mærker på

Skøn sweater fra COS i 100% cashmere med ekstra længde og tommelfingerhuller

Ingen kommentarer: