mandag den 9. november 2009

Tak for de krydsede fingre!

Nogen må have været rigtigt søde til at krydse fingre for mig, for jeg havde sørme heldet med mig på min Ebay-auktion i går. Jeg var ellers ved at blive lidt bekymret ud på eftermiddagen, for flere andre havde tilsyneladende også fået øjnene op for min (MIN blev der sagt) fine sag.

Så jeg vogtede hos en høg over tastaturet, da tiden nærmede sig med fingrene klar til at have mit bud. Men heldigvis blev jeg ikke budt yderligere i vejret (for jeg kender desværre alt for godt min egen evne - eller mangel på samme tsk tsk - til at styre mig i en budkrig, selvom jeg på forhånd har svoret at holde mig inde for et bestemt beløb.)

Så hurra, nu må posten bare godt tage sig sammen og flyve afsted fra England, så jeg kan forære fin gave til sød veninde - så håber virkelig, at hun synes om den.

Ingen kommentarer: