søndag den 5. juli 2009

Yndlingscaféen genopdaget

Havde fornøjelsen af at brunche med skøn veninde i går. Og endda den ekstra fornøjelse at hun betalte, fordi jeg havde fået oplevelsen i fødselsdagsgave.

Fordi det var en gave - og valget var lagt i mine hænder - syntes jeg, at det krævede lidt andre omgivelser end de sædvanlige caféer i mit nærområde, som jeg forfalder til igen og igen.

Valget faldt på Cafe Luna på Christianshavn, som var min absolutte favoritcafé, da jeg boede på de kanter. Og jeg blev ikke skuffet. Menukortet er stadig et af de meste spændende cafékort i København - skønt med steder, som tør gå servere andet end burger og clubsandwich - betjeningen er stadig sød og charmerende, og den hjemmelavede iste fortsat fantastisk.

Og så kan man altså ikke andet end elske steder, som serverer lyserøde skumfiduser til kaffen!

Ingen kommentarer: