fredag den 31. juli 2009

Lidt stolt...

...ja, det er jeg sgu.

For sørme om det ikke er lykkes for mig at tøjre visakortet i hele juli, som jeg hævdede, at jeg ville forsøge.

Jeg vil på ingen måde påst, at det hverken har været sjovt, rart eller andre positive udtryk. Faktisk tværtimod. For man render jo konstant på fristelser, der liiiige ville passe perfekt ind i skabet, ikke mindst når man færdes her i blogger-verdenen.

Heldigvis har jeg været hjulpet godt på vej af en viden om, at fire hjul og et foldetag ventede i horisonten, og den har virkelig været værd at skrue lidt ned for mit forbrug for!

Så nu bliver udfordringen så, hvor længe jeg kan holde den kørende. For der er ingen tvivl om, at jo mindre jeg shopper nu, jo mere cash er der at gå amok med i NYC om halvanden måneds tid!

Ingen kommentarer: