onsdag den 1. juli 2009

Ny favoritfarve...

... i hvert fald til neglene - den fandt jeg lige i morges.

Trængte nemlig til en ny omgang lak på tåneglene, og fandt så denne i mine gemmer, som jeg af underlige årsager ikke har fået testet endnu.

Farven hedder Cajun Shrimp og er den helt perfekte mellemting mellem pink og rød. Fantastisk til den navy kjole, som røg på i dag.

Andre favoritter fra Opi er:

Don't Be Koi With Me - knap så orange, som den ser ud i flasken. Lys og fin nuance, som er pang uden at være decideret neon.


All That Razz-Berry - farven, som forårsagede min Opi-afhængighed, da jeg fik den lagt på i forbindelse med en pedicure i Thailand sidste sommer. Desværre er farven udgået, så jeg hamstrer jævnligt på Ebay.

Generelt kan jeg kun tale særdeles pænt om Opi. Lakkerne er nemme at lægge - og jeg kan som regel nøjes med et enkelt lag. Og så holder de rigtigt godt. For ikke at tale om priser, som absolut er til at betale - især når man snupper lakkerne på Ebay.

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

All That Razz-Berry ser super lækker ud.
Fin blog du har dig her.

Miss Maybe sagde ...

Den er virkelig også skøn. Total yndlingsfarve :-) Desværre er den udgået, så jeg frygter virkelig for den dag, hvor der ikke længere er friske forsyninger at finde på Ebay.

Og tak :-)