torsdag den 2. juli 2009

Gratis jeans på Hovedbanegården i dag kl. 15

Så er der sørme chance for at gafle sig et par gratis jeans. Hvis man altså gider kæmpe om dem med en masse andre tilhængere af gratis goodies.

For i anledning af, at tusindvis af mennesker i dag drager mod Roskilde, har Only stillet en gigantisk jeansbombe op på hovedbanen, som sprænger kl. 15 og lader 1200 par jeans dale ned over de ivrige festivalfans.
Nogle af jeansne har endda ekstra præmier i lommen - hovedpræmien er en vild skiferie.

Faktisk en ganske sjov idé, synes jeg - og jeg kan i øvrigt kun tale særdeles varmt om Only's jeans. Har et par, som jeg efterhånden har fået repareret for flere penge, end de oprindeligt kostede, fordi de simpelthen har den perfekte pasform og er totalt yndlings.

Jeg fandt tippet hos Whynotblog, hvor der er lidt mere info.

2 kommentarer:

Monce sagde ...

Wow en fed idé man.
Ja mine yndlingsbukser er også fra Only, og er efterhånden ved at være 7 år gamle. Min syerske hjemme i DK sagde til mig sidst, at nu ville hun ikke reparere dem længere :-( Så heldigvis skal jeg snart ud og finde en ny her i USA. Mon ikke det også er billigere her.
Tak for fed blog

/Monce

Miss Maybe sagde ...

Uh, jeg frygter også, at det skal overgå mig en dag - at de bliver beyond repair. :-( Men så er USA da ikke det værste sted at jagte nye - the land of jeans ;-) Må på jagt, når jeg skal til NYC senere på året.

Og tak for rosen, det er sødt af dig :-)